סגל

תחומי ענין

ד"ר אבראהים אסדי חוקר בתחומי שפה וקריאה בשפה הערבית תוך התייחסות להיבטים הייחודיים לשפה זו. בנוסף, מתעניין בפיתוח כלי אבחון בתחומי שפה, קוגניציה ומיומנויות קריאה לגילאים השונים. ולבסוף, קיים עניין בבניית תכניות התערבות מוקדמת לצמצום קשיים אפשריים ברכישת מיומנויות שמפתחות ואקדמיות. הוא פעיל במתן הרצאות למורים בעניין צמצום פערים לימודיים, מתן הרצאות להורי כיתה א' להקפדה על שימור ושיפור מיומנויות אורייניות בעת למידה והעלאת מודעותם של המורים לילדים ביסודי לחשיבות האבחונים וההתאמות בבחינות עם שימת דגש על מבחנים מותאמים.

פרסומים נבחרים שפיטים

1.    Asadi, I. A., & Abu-Rabia, S. (2021). The Impact of Diglossia on Phonological Processing. Journal of Reading Psychology. https://doi.org/10.1080/02702711.2020.1864608
2.    Asadi, I. A. (2020). Predicting reading comprehension in Arabic-speaking middle schoolers using linguistic measures. Journal of Reading Psychology, 41(2), 87-109. doi: 10.1080/02702711.2020.1726846
3.    Asadi, I. A. (2020). The contribution of linguistic and cognitive measures to listening comprehension among Arabic-speaking kindergarteners. Literacy Research and Instruction, 59(1), 1-16. doi: 10.1080/19388071.2019.1662143
4.    Mansour-Adwan, J., Asadi, I. A., & Khateb, A. (2020). Phonological task comparability in Arabic and relation to reading: A longitudinal assessment in kindergarten and first grade. Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal. doi: 10.1007/s11145-020-10032-6
5.    Asadi, I. A. (2019). How the characteristics of phonemes and syllabic structures can impact the phonological awareness of kindergarten and first-grade Arabic-speaking children. Journal of Reading Psychology, 40(8), 768-781. doi: 10.1080/02702711.2019.1674431
6.    Asadi, I. A., & Abu-Rabia, S. (2019). The impact of the position of phonemes and lexical status on phonological awareness in the diglossic Arabic language. Psycholinguistic Research, 48(5), 1051-1062. doi: 10.1007/s10936-019-09646-x
7.    Asadi, I. A., & Ibrahim, R. (2018). The SVR between transparent and deep versions of the Arabic orthography. Journal of Reading Psychology, 39(6), 537-552. doi: 10.1080/02702711.2018.1481477
8.    Metanis, A., Asadi, I. A., & Khateb, A. (2018). The contribution of basic linguistic skills to handwriting among fifth-grade Arabic-speaking children. Journal of Writing Systems Research, 10(2) 95-110. doi: 10.1080/17586801.2018.1540375
9.    Asadi, I. A., & Shany, M. (2018). Examining the double-deficit hypothesis in vowelized-transparent Arabic in a national representative sample of Grades 3 and 4. Dyslexia, 24(3), 234-249. doi: 10.1002/dys.1594
10. Asadi, I. A. (2017). Reading Arabic with short vowels: Vowelized but not necessarily transparent orthography. Journal of Writing Systems Research, 9(2), 137-147. doi: 10.1080/17586801.2017.1400493

 

אסדי אברהים

פרטים אישיים

שם אברהים משפחה אסדי
תואר ד"ר
דרגה אקדמית מרצה בכיר
טלפון 050-5777116
כתובת אלקטרונית [email protected]
מיקום משרד בניין חדש, חדר 139

תחומי ענין

ד"ר אבראהים אסדי חוקר בתחומי שפה וקריאה בשפה הערבית תוך התייחסות להיבטים הייחודיים לשפה זו. בנוסף, מתעניין בפיתוח כלי אבחון בתחומי שפה, קוגניציה ומיומנויות קריאה לגילאים השונים. ולבסוף, קיים עניין בבניית תכניות התערבות מוקדמת לצמצום קשיים אפשריים ברכישת מיומנויות שמפתחות ואקדמיות. הוא פעיל במתן הרצאות למורים בעניין צמצום פערים לימודיים, מתן הרצאות להורי כיתה א' להקפדה על שימור ושיפור מיומנויות אורייניות בעת למידה והעלאת מודעותם של המורים לילדים ביסודי לחשיבות האבחונים וההתאמות בבחינות עם שימת דגש על מבחנים מותאמים.

פרסומים נבחרים שפיטים

1.    Asadi, I. A., & Abu-Rabia, S. (2021). The Impact of Diglossia on Phonological Processing. Journal of Reading Psychology. https://doi.org/10.1080/02702711.2020.1864608
2.    Asadi, I. A. (2020). Predicting reading comprehension in Arabic-speaking middle schoolers using linguistic measures. Journal of Reading Psychology, 41(2), 87-109. doi: 10.1080/02702711.2020.1726846
3.    Asadi, I. A. (2020). The contribution of linguistic and cognitive measures to listening comprehension among Arabic-speaking kindergarteners. Literacy Research and Instruction, 59(1), 1-16. doi: 10.1080/19388071.2019.1662143
4.    Mansour-Adwan, J., Asadi, I. A., & Khateb, A. (2020). Phonological task comparability in Arabic and relation to reading: A longitudinal assessment in kindergarten and first grade. Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal. doi: 10.1007/s11145-020-10032-6
5.    Asadi, I. A. (2019). How the characteristics of phonemes and syllabic structures can impact the phonological awareness of kindergarten and first-grade Arabic-speaking children. Journal of Reading Psychology, 40(8), 768-781. doi: 10.1080/02702711.2019.1674431
6.    Asadi, I. A., & Abu-Rabia, S. (2019). The impact of the position of phonemes and lexical status on phonological awareness in the diglossic Arabic language. Psycholinguistic Research, 48(5), 1051-1062. doi: 10.1007/s10936-019-09646-x
7.    Asadi, I. A., & Ibrahim, R. (2018). The SVR between transparent and deep versions of the Arabic orthography. Journal of Reading Psychology, 39(6), 537-552. doi: 10.1080/02702711.2018.1481477
8.    Metanis, A., Asadi, I. A., & Khateb, A. (2018). The contribution of basic linguistic skills to handwriting among fifth-grade Arabic-speaking children. Journal of Writing Systems Research, 10(2) 95-110. doi: 10.1080/17586801.2018.1540375
9.    Asadi, I. A., & Shany, M. (2018). Examining the double-deficit hypothesis in vowelized-transparent Arabic in a national representative sample of Grades 3 and 4. Dyslexia, 24(3), 234-249. doi: 10.1002/dys.1594
10. Asadi, I. A. (2017). Reading Arabic with short vowels: Vowelized but not necessarily transparent orthography. Journal of Writing Systems Research, 9(2), 137-147. doi: 10.1080/17586801.2017.1400493

 

מס' חדר 139 קמפוס חדש

טלפון

דואר אלקטרוני [email protected]

אתר אישי

ד‭"‬ר אברהים אסדי

ד‭"‬ר ריאד אבו‭ ‬אלהיגא

ד‭"‬ר עולא אבו‭ ‬ליל

ד‭"‬ר ריאם אבו‭ ‬מוך

מ‭.‬א‭.‬ סלמאן אבו‭ ‬עביד

ד‭"‬ר מרואן אבו‭ ‬ע‭'‬זאלה

עיסאם אבו‭ ‬רביע

פרופ סלים אבו‭ ‬רביעה

דוקטורנט נרימאן אבו‭ ‬רחמון

ד‭"‬ר מוסטפא אבו‭ ‬ריא

מ‭.‬א‭.‬ נגאח אברהים

ד‭"‬ר נאדר אגא

ד‭"‬ר עדנאן אגבאריה

ד‭"‬ר אילת אטינגר‭-‬סלמה

ד‭"‬ר אימאן אטרש

מ‭.‬א‭.‬ ח‭'‬אולה איוב

ד‭"‬ר זוהיר איליאס

ד‭"‬ר מהא אלעאודאת

ד‭"‬ר אברהים אסדי

חסן אסדי

ד‭"‬ר נאילה אסדי

הודא אסדי‭ ‬איוב

ד‭"‬ר צבי ארצי

ד‭"‬ר האלה ארשיד‭-‬חנא

ד‭"‬ר זאדה בדארנה

אחמד בדראן

ד‭"‬ר אמאל ביאעה

עלי בכרי

סמיר בן‭ ‬סעיד

פרופ רינה בן‭ ‬שחר

ד‭"‬ר אברהים בסל

ד‭"‬ר סלים בריק

ד‭"‬ר חנאן בשארה

ד‭"‬ר אחמד בשיר

ד‭"‬ר סובחי בשיר

ד‭"‬ר נאדיה גאליה

ד‭"‬ר מנאל גבור

ד‭"‬ר שאדיה גדבאן

ד‭"‬ר הישאם גובראן

ד‭"‬ר פדיל ג‭'‬ובראן

אנה גל

נרדין דאו

ד‭"‬ר עאמר דהאמשה

אהובה דור

ורוד דור

ד‭"‬ר אירית דלומי‭-‬תורתי

ד‭"‬ר רוזלנד דעים

ד‭"‬ר מוחמד דראושה

ד‭"‬ר סאלח דראושה

פרופ אבי הופשטיין

ד‭"‬ר אמיל הלון

ד‭"‬ר נרימן הנדי

אשרף הנו

ד"ר ישראלה וייס

 סאלח זאהר

ד"ר עלי זגייר

ד"ר כרמה זועבי

ד"ר עיסאם זועבי

ריזק זועבי

ד"ר ראיד זידאן

ופא זידאן ג'מאל

ופא זידאן סעיד

ד"ר מארון זכנון

תאופיק זערורה

מרים חאג'

ד"ר חאלד חגאזי

ד"ר אלינור חדאד

ד"ר תייסיר חדאד

ד"ר מוחמד חוגיראת

פרופ ג'יריס חורי

אליאס ח'ורי

ד"ר מרואן חושאן

נואף חושאן

עסאם חטיב

טארק ח'ייראללה

ד"ר בדורה חלבי

ד"ר רימאח חליפה

ד"ר שפיק חליפה

דוקטורנט היבה חמארשה

ד"ר חוסין חמזה

ד"ר לינה חשמה

אזאר טאהא

גליה טלר-אזולאי

ד"ר חמד טרביה

נבילה טרביה

ד"ר נעמי יובל

ד"ר ראפע יחיא

ד"ר איילת כהן

מייסם כנעאן-אבו תאיה

פארס כעביה

ד"ר האני כרידין

ד"ר מיכל לרנר

 

איירין מאתיה-חלו

דוקטורנט גומאנה מוסא

ד"ר האני מוסא

ופא מורקוס

פרופ מאיר מידב

סלוא מיחאיל

ד"ר כרמית מילר-שפירו

ד"ר יוסף ממן

ד"ר ניהאד מסאלחה

ד"ר ח'ירייה מסארוה

דוקטורנט איאד מעלוף

ד"ר נארימאן מרעי-חאג'

ברקת-אור משה

 

ד"ר זוהירה נג'אר

כמיל נג'אר

רנא נג'אר

ד"ר נעים נג'מי

ד"ר גאלב נסאר

דוקטורנט נהלה נסאר

אימאן נסיר ארמלי

אימאן נסיר ארמלי

ד"ר פתחי סאלח

עטאף סגייר

כמיליא סול

ד"ר סוהיר סחניני

עאמר סח'ניני

ד"ר וורד סייד אחמד

סלימאן סלאמה

ד"ר אסמאעיל סלמאן

דוקטורנט הנא סלמאן

ד"ר רונית סלע

פרופ חאלד סנדאוי

ד"ר חוריה סעב

ד"ר אלכסנדרה סעד

יעקב סעדה

ד"ר ראפע ספדי

סאלם סקר

ד"ר רבאב סרחאן

 

ד"ר עביר עאסלה  בדארנה

ד"ר עטאללה עבאס

ד"ר רנדה עבאס

ד"ר לובנה עבאסי-ספדי

דוקטורנט יוסף עבד אלגאני

הישאם עבדו

ד"ר אומימה עבוד

ד"ר אליאס עבוד

עו"ד זכי עו"ד כמאל

ד"ר יסמין עואד

ד"ר מוחמד עואד

ד"ר סעיד עודה

מנאל עוואד – חגאזי

מוחמד עוידאת

היא עונאללה

ד"ר סאוסאן שיבלי עילבוני

ד"ר אריג' עילוטי

מרסל עמאשה

נידא עמראן

ד"ר עיסאם עסאקלה

ד"ר ורד עקל

דוקטורנט יובב עשת

ג'ואד עתאמלה

ד"ר דאוד עתאמנה

דוקטורנט אימאן פארס

עימאד פארס

פרופ פואד פארס

הנאא פדלי

אמתיאז פטום

ד"ר תום פסח

ד"ר ניהאי פראג'

ד"ר גסאן פרו

ד"ר ספא פרחאת

ד"ר עביר קאסם

עלאא קאסם

ד"ר עליה קאסם

מוסלח קבלן

פרופ דבורה קורט

ד"ר נאג'י קורטאם

ד"ר תאיר קיזל

רים קנדלפת עידי

הילה קנר

ד"ר נזיה קסיס

סלימאן קשקוש

ד"ר ניזאר רדואן

ד"ר מיכל רווה

ד"ר אמאל רסלאן

ד"ר שרה שגיא

תומר שוטלנד

אינאס שורוש

שירלי שושנה

ד"ר הארון שחאדה

ד"ר פיאד שחיבר

שאדן שחיבר-ריזק

ד"ר מוהנד שיני

ד"ר ענת שלזק

ד"ר פתחי שמא

ריחאן תיתי

דילוג לתוכן