טופס הערכת כתב העת דארנא

מכתב עת מדעי, חינוכי, תרבותי ושפיט.
מטרת כתב העת הזה לעודד את המחקר החינוכי והמחקר הדיסציפלנרי בכל התחומים.
כתב העת מכוון לקדם את המחקר החינוכי והדיסציפלנרי בקרב מרצי המכללות.
כתב עת המתפרסם פעם אחת בשנה, המאמרים עברים קריאות של מומחים והתקבלים לפי כללי המחקר המקובלים.

המערכת

מועצת המערכת

טופס הערכה לשיפוט מאמר המוגש לכתב העת "דארונא"

 

שם מאמר:

מאמר מס':                                                 מעריך מס':   

חלק א

מעריך נכבד,

סמן בעיגול סביב דרגת ההערכה המשקפת את דעתך על סולם 1  2  3   4  5 , הדרגה  99   מציינת שהממד אינו רלוונטי.

אמות מידה להערכה

בכלל לא

1

במידה נמוכה

2

 

במידה סבירה

3

במידה טובה

4

במידה גבוהה מאוד

5

לא רלוונטי

99

 

א. התקציר: התקציר אינפורמטיבי, ומסייע לקורא להחליט אם המאמר בתחום התעניינותו, מפורט דיו באופן שניתן להתבסס עליו מבלי לקרוא את המאמר.

1

2

3

4

5

99

 

ב. המבוא: המחבר הציג את הבעיה עמה מנסה להתמודד, מטרת החיבור ברורה לקורא.

1

2

3

4

5

99

 

ג. הרקע התיאורטי: הרקע התיאורטי רלוונטי לתחום הבעיה, מקיף ועדכני.

1

2

3

4

5

99

 

ד. המתודולוגיה מוצגת באופן ברור, ומתאימה לבדיקת בעיית המחקר (משתני המחקר, כלי המחקר, המדגם ושיטת הדגימה, מערך המחקר, תהליך המחקר, שיטת הניתוח)

1

2

3

4

5

99

 

ה. סגנון הכתיבה: סגנון הכתיבה ברור, מתאים ומעניין (ניסוחים, מושגים מקצועיים,קישורים, סימני פיסוק…)

1

2

3

4

5

99

 

ו. רשימת המקורות ואזכורם: המחבר שמר על כללי הציטוט וכללי הרישום הביבליוגראפי המקובלים.

1

2

3

4

5

99

 

ז. ייחודיות, חידוש ותרומה: המאמר תורם להבהרת סוגיה מסוימת, המאמר מקורי, ייחודי, חשוב ובעל תרומה.

1

2

3

4

5

99

 

 

 

 

חלק ב

הערות: בחלק זה הנך מתבקש להביע בכתב את הערותיך והצעותיך לתיקון:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חלק ג

ההמלצה סמן ב X:

מתקבל_____________________

 

 

יש לתקן מספר תיקונים_________

 

נדחה ( לא מתקבל )____________
דילוג לתוכן