תהליך ההרשמה לתואר ראשון .B.Ed
תהליך ההרשמה
- ניתן להירשם הרשמה מקוונת דרך אתר המכללה www.arabcol.ac.il בקישור רישום מכוון.
- יש לשלם את דמי ההרשמה ולשמור את העתק התשלום.
- המצאת מסמכי הרישום.
בעת ההרשמה המקוונת או במכללה, נא לצרף את המסמכים הבאים:
- זכאות לתעודת בגרות.
- תלמידי י"ב – אישור מבי"ס.
- ציון מבחן פסיכומטרי: ניתן לבקש דרך המרכז הארצי שיישלחו ישירות למכללה.
- צילום תעודת זהות.
דמי הרשמה
דמי ההרשמה בסך ₪350, נקבעים בידי משרד החינוך, ואינם מוחזרים גם אם המועמד לא יתקבל ללימודים או לא יממש את זכותו ללמוד. הסכום נכון לשנת הלימודים תשע"ג והוא עשוי להשתנות על-פי הנחיות משרד החינוך והמל"ג.
- דמי הרישום תקפים להצגת המועמדות פעם אחת בלבד (תוקפם פג בתום תקופת הרשמה אחת).
- יש להציג במעמד ההרשמה תעודות מקוריות ולהחתים את ההעתק. בכל תכתובת הקשורה לרישום למכללה, יש לציין מס' תעודת זהות, שם פרטי, שם משפחה, כתובת מדויקת (כולל מיקוד) ומספר טלפון. נבקשכם להודיע למדור הרישום על כל שינוי שחל בפרטים האישיים.
מדור ההרשמה ללימודים סדירים: ימים א'-ה', 8:00-15:00 (לבדוק מה עם יום שישי!)
טלפון-ישיר: גב' רודינה עבאס 04-8303526, נייד: 0512030061
או בדוא"ל: [email protected]
פקס ישיר: 04-8303525 .
מדור מידע: המדור מספק מידע למתעניינים במגוון התחומים הנלמדים במכללה ותנאי הקבלה אליהם.
ימים א'-ה', 8:00-14:00 , טל': 04-8303500 .