לימודי חינוך – תואר ראשון

 

 

מסלול על-יסודי (חט"ב – ז'-י')

התמורות המהירות והגידול הרב בידע האנושי מחייבים הכנת מערכת חינוך המכשירה לומדים, המצוידים בכלים אשר יאפשרו להם להתמודד בהצלחה עם האתגרים והצרכים המוצבים על ידי החברה המודרנית. במסגרת הכשרתו של פרח ההוראה במסלול הנדון הוא ייחשף למגוון רחב של תחומים אקדמיים במטרה להקנות לו עומק עיוני, גישה אינטגרטיבית ואוריינטציה יישומית.

במסלול מושם הדגש על למידה המשלבת הבנה ופיתוח כישורי מיומנויות חשיבה ברמה מורכבת.

פרחי ההוראה רוכשים השכלה והכשרה מקצועית בה יוצרים סביבות חברתיות שבהן מתהווים ומתגבשים ערכים ועמדות חינוכיות.

לימודי המסלול מעודדים דרכי הוראה וחשיבה המקדמים את תהליך התפתחותם הפרופסיונאלית של פרחי ההוראה. תהליך זה כולל התנסות בהוראה בבתי הספר מכיתות ז'-י'. התנסות זו מאפשרת שילוב בין התיאוריה למעשה ומזמנת לפרח ההוראה חשיפה למימדים מרכזים של עבודת המורה בפועל, למורכבות תפקידו ולהוויה הבית ספרית על כל היבטיה. הלימודים במסלול מעצימים מורה חוקר, דעתן, ובעל ידע וכישורי הוראה המודע לאחריותו החינוכית, מתעדכן ומתחדש לאורך זמן, יוזם ומיישם חידושים בחינוך לשיפור העשייה החינוכית בחברה הערבית.

כימיה/ ביולוגיה

(דו‭-‬חוגי)

מתמטיקה

(חד‭-‬חוגי)

­אנגלית‭ ‬

(חד‭-‬חוגי)

מדעי המחשב/ לימודים כלליים

(דו‭-‬חוגי)

פיסיקה/ לימודים כלליים

(דו‭-‬חוגי)

פיסיקה/ מדעי המחשב

(דו‭-‬חוגי)

תוכנית הלימודים

הרשמה אונליין

ידיעון

דילוג לתוכן