מתעניין/ת  בלימודים

מצוינים – שנה ג'

1 פעילויות לשנה ג'

1.1 הכנה לקראת שיבוץ הסטודנטים במערכת החינוך

במהלך השנה האקדמית תשפ"ה, ערכה רכזת ההשמה גב' הייא ח'אלדי סדרה של מפגשים אישיים עם סטודנטים בשנה ג' במסלול המצוינים. המפגשים נועדו להכיר את הסטודנטים, להציג את תפקיד יועצת ההשמה, ולסייע להם בהכנה לשוק העבודה, ובפרט לשיבוץ במשרד החינוך.
פעולות נוספות שאורגנו על ידה הם:

  • ימי עיון והרצאות אורח העוסקות בתהליך הכניסה להוראה, ושילבה את המצוינים בשנתון ג' בסדנאות "כניסה לבתי ספר יהודיים" בשיתוף עם מכון מרחבים, אשר העשירו אותם והכינו אותם להשתלבות בהוראה בבתי ספר במגזר היהודי.
  • ליווי אישי של סטודנטים מצטיינים בשנה ג' וקיימה מפגשים אישיים עמוקים, סייעה בגיבוש ציפיותיהם העתידיות, חשפה חששות ודאגות בנוגע לשוק העבודה ועזרה להם לרכוש כלים מעשיים לקראת הכניסה לתחום ההוראה, ובכלל זה כתיבת קורות חיים מקצועיים והכנה לראיונות עבודה.
  • ליווי סטודנטים בימי עיון וסדנאות, העבירה סדנאות ממוקדות בנושאים רלוונטיים, והשיבה על שאלותיהם לאורך כל השנה.
  • מפגש עם ד"ר זוהירה נג'אר – ראש היחידה לכניסה להוראה, בנושא שיבוץ במערכת החינוך הישראלית.
1.2 לימודי תעודה לשנתון ג'

החל משנת הלימודים תשפ"ה התלמידים המצוינים בשנה ג' במכללה למדו לצד לימודיהם לתואר הראשון גם לימודי תעודה, אשר פתחו בפניהם אפיק תעסוקה נוסף: לימודי תעודה בהוראת מחוננים /הנחיית קבוצות.

הלימודים הועברו על ידי מרצים מומחים בתחום והתקיימו בימים מרוכזים במשך השנה.

התעודה הוענקה למצוינים בסוף לימודי התואר יחד עם תעודת הסיום.

1.3 פעילות רשת הבוגרים

פעילות רשת הבוגרים

החל מכנס שנה ג' – תשפה, ישתלבו הסטודנטים בפעילות רשת הבוגרים של התוכנית. במסגרת פעילות הרשת יזכו הבוגרים לליווי בשלבי ההשמה, ההתפתחות המקצועית והרישות בין הבוגרים מהמחזורים השונים.

דילוג לתוכן